Lid worden

Middels onderstaand formulier kunt u zich aanmelden als lid van ijsclub Joviaal.
Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en wij zullen u aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Door het invullen van dit formulier, machtigd u ijsclub Joviaal om jaarlijks de contributie van het opgegeven rekeningnummer af te schrijven.

Afschrijving zal jaarlijks rond november plaatsvinden. Als de opdrachtgever het niet eens is met de afschrijving heeft hij 56 kalenderdagen de tijd om zijn bank- of girokantoor opdracht te geven het bedrag terug te boeken.

Aanvragen lidmaatschap

* = verplicht veld.